Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Verzija 1, prosinac 2024. godine, Split, Republika Hrvatska
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku na jedan od sljedećih načina:
- Osobnom predajom u poslovnim prostorijama Društva na adresi: Ulica Nikole Tesle 14b, 21000 Split
- Putem pošte na adresu: POLIKLINIKA DOCTUS d.o.o., Ulica Nikole Tesle 14b, 21000 Split
- Putem elektroničke pošte na e-mail adresu: doctus.st@gmail.com
Na zaprimljeni prigovor bez odgađanja ćemo potvrditi primitak prigovora u pisanom obliku.
Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora te se jasno izjasniti o prihvaćanju ili neprihvaćanju osnovanosti prigovora.
U prigovoru je potrebno navesti poštansku ili e-mail adresu za komunikaciju (za dostavu potvrde o primitku prigovora i odgovora na prigovor).
Osobni podaci podnositelja prigovora navedeni u prigovoru obrađuju se isključivo u svrhe rješavanja podnesenog prigovora i kontaktiranja podnositelja prigovora u vezi s prigovorom. Društvo neće obrađivati osobne podatke na način koji nije u skladu s navedenim svrhama. Osobni podaci čuvat će se godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.